понеделник, 26 март 2012 г.

Язовир Душанци

За този уикенд (24 март), както никога, нямах планове за каквото и да било ходене някъде. Но в петък брат ми ме помоли да дойда с него в събота до Пирдоп, за да си остави колата да я боядисват. Ако попитате защо при толкова майстори в София - е такава цена няма! Боядисване на цялата кола плюс кърпене да две вежди на цената на една кутия хубава боя... Но дали си заслужава, въпреки ниската цена ще се разбере след време. За сега само е евтино, а моя опит за жалост ме е научил, че евтиното винаги излиза скъпо в крайна сметка...
Както и да е. Когато ми звънна веднага ми мина през ума да съчетаем ходенето с малко снимки от близкия язовир Душанци. За целта тръгнахме от София в 04:30, а в 06:08 вече бяхме разпънали стативите на едно удобно място в близост до язовирната стена. Ако очаквате да видите някакво разнообразие от кадри, то ще останете разочаровани. Дори много се чудих дали изобщо да пиша за тази изненадваща фоторазходка, но в крайна сметка ще ви покажа четири кадъра, които колкото и да са близки в композиционно отношение ми харесаха. Реално погледнато времето не ни предостави нищо интересно - скучно безоблачно небе, но въпреки това аз съм доволен от тази изненадваща и неочаквана възможност да поснимам.





Ами това е. До скоро! :)
П.С. Вече се намирам на bisseryordanov.com , където вече ще може да следите работата ми като пейзажен и сватбен фотограф!

3 коментара:

  1. Много готино местенце е, не знам как като е толкова близко до София, не е отнесло нужното снимане :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятно място и хубави снимки;) Аз за себе си го открих през ноември, но тогава не беше толкова интересно, защото нямаше сняг по билото. Чаках пролетта, но не успях да се завърна да го снимам.

    ОтговорИзтриване