петък, 24 февруари 2012 г.

Януарски изгрев

Както вече споменах в предишната статия – големите планове за почивните дни през декември останаха неосъществени. Тази тенденция продължи и през януари – чаках с нетърпение всеки петък, за да дойде weekend-а и …… да не се случи нищо. Всяка работна седмица преминаваше в планове за преходи през Мусала, до х.Заврачица, през Мальовица до х.Иван Вазов, дори до Тевно езеро стигах. Май единствено зимна нощувка на з.Кончето не планувах – защото под заплаха от развод, изрично ми беше забранено да споменавам за такова ходене при толкова сняг…
Така или иначе януари си минаваше, снега си трупаше, а аз си стоях в къщи. И така докато една неделна сутрин не ме хванаха лудите и в 5:00 се измъкнах тайничко от нас и запраших за……никога няма да познаете – Витоша. По време на пътуването към Алеко се чудех на къде да хвана и накрая реших, че Платото е най-разумно, за да не изпусна изцяло изгрева. И така паркирах на паркинга пред хижата – учудващо за този час на денонощието – нямаше никои J
Хванах добре познатата пътека и след малко излязох на дървеното мостче – е не съвсем – винаги в сняг обърквам пътеката – та бях малко над него.



Както виждате вече беше започнало да просветлява. Уцелих прилични условия – под мен София тънеше в облаци. Можеше да има една идея повече облаци и пред мен на небето, но няма да се оплаквам…..





Лека полека планината се събуди. Ето и слънцето си пробива път:



Нямах планове за дълги преходи – излязох просто с идеята да пощракам. Не бях взел снегоходки и изобщо никакъв помощен инвентар за зимната планина. А зимата най-накрая беше дошла:



Знаете колко са високи тези пилони обикновено. Имаше известно количество сняг – хубавото е, че и още има, а и ще се задържи още доста месеци!
Нямах какво повече да правя, а и след малко, под лъчите на слънцето, снегът щеше да почне да се размеква и да затрудни изключително много връщането ми. И без това затъвах стабилно и до сега…



Щракнах набързо още няколко кадъра и си тръгнах.
Като за има няма два часа – бях доволен!

П.С. Вече се намирам на bisseryordanov.com , където вече ще може да следите работата ми като пейзажен и сватбен фотограф!

Няма коментари:

Публикуване на коментар